Българска кампания с международна награда за дигитален маркетинг

17.07.2019

Проектът на Соса-Сola и Rakuten Viber „Сбъдни Коледа“ бе отличен на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards в Лондон

Българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.

Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“ за проекта „Сбъдни Коледа“. Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативен подход, при който съдържанието на кампанията се генерира само от потребители, споделящи свои видеа в социалните мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания - добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи.

Effective Mobile Marketing Awards отличават ефективните мобилни кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър. В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“ и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug, както и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели голямата награда на форума.